Βιογραφικό Σημείωμα

Ο Δημήτριος Κομηνός είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Νεότερη Ελληνική Ιστορία και στη Διδακτική της Ιστορίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.). Ο τίτλος της διατριβής του είναι: «Δημοκρατία, Διεθνείς Οργανισμοί και Σχολική Εκπαίδευση». Οι μεταπτυχιακές σπουδές του έχουν επίσης πραγματοποιηθεί στο Ε.Κ.Π.Α. και αφορούν τη Νεότερη Ελληνική Ιστορία και τη Διδακτική της Ιστορίας. Βασικές σπουδές έχει πραγματοποιήσει στη Φιλοσοφική Σχολή στο τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τέλος, διαθέτει πτυχίο Δημοσιογραφίας από τον Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Οργανισμό (ΑΚΜΗ).

Διαθέτει άριστες γνώσεις στην αγγλική γλώσσα (Certificate of Proficiency in English) και στη χρήση των υπολογιστών στην εκπαίδευση (πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. Β’ Επιπέδου).

Στη δημόσια εκπαίδευση διορίσθηκε το 2007 και πριν αναλάβει με θητεία στο Πρότυπο ΓΕΛ της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης εργάστηκε ως φιλόλογος στο Γυμνάσιο Μύρινας Λήμνου (2007-2009), στο Γυμνάσιο Ερυθρών (2009-2015) και στο Μουσικό Σχολείο Πειραιά (2015-2021). Έχει επίσης εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Διατέλεσε αρθρογράφος στο περιοδικό ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ασχολούμενος με ζητήματα νεότερης ελληνικής και ευρωπαϊκής ιστορίας (2013-2016).

Διαθέτει επαγγελματική εμπειρία στον τομέα της Δημοσιογραφίας. Ειδικότερα, έχει εργαστεί στον τομέα ειδήσεων στην τηλεόραση της ΕΡΤ ως διαπιστευμένος συντάκτης των υπουργείων Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και ως συντάκτης στο ελεύθερο πολιτικό ρεπορτάζ (1994-2000). Με το ίδιο αντικείμενο έχει εργαστεί και στον τομέα ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού ΤΕΜΠΟ (2000-2002). Υπήρξε συνεργάτης στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, στον τομέα του επιχειρηματικού ρεπορτάζ (1993) ενώ έχει εργαστεί στη εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ (2003-2007) και στην εφημερίδα ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ (2000-2001).

Σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας συμμετείχε στην πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικών σεναρίων σε συνθήκες πραγματικής σχολικής τάξης (2015).

Έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε επιστημονικά συνέδρια ενώ ως εκπαιδευτικός στη δημόσια εκπαίδευση έχει συμμετάσχει σε ποικίλες δράσεις όπως η επιμόρφωση νεοδιόριστων καθηγητών στην εκπαίδευση, η έκδοση μαθητικών εφημερίδων, η συμμετοχή σε πολιτιστικά προγράμματα, η εποπτεία διδακτικής άσκησης φοιτητών και η συμμετοχή στην αξιολόγηση σχολικής μονάδας.