Επιστημονική Δημοσίευση Μαθητριών στο περιοδικό Open Schools Journal for Open Science.

Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες Ζώτου Ελισσάβετ και Δρακουλάκου Γεωργία για τις δημοσιεύσεις τους στο ευρωπαϊκό επιστημονικό μαθητικό περιοδικό Open Schools Journal for Open Science.

image.png

Τα άρθρα των μαθητριών παρουσιάζουν τις εργασίες τους από την συμμετοχή τους στον όμιλο “Ευρωπαϊκά Μονοπάτια Γνώσης Θετικών Επιστημών” της σχολικής χρονιάς 2017-18 με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Αργύρη Παναγιώτα, η οποία ανέλαβε και την καθοδήγηση και υποστήριξη τους στην συγγραφή.
Το περιοδικό αυτό είναι πρωτοβουλία του Εθνικού Κέντρο Τεκμηρίωσης και της Ελληνογερμανικής Αγωγής στο πλαίσιο του μεγάλου ευρωπαϊκού έργου Openaire Advance που προτείνει την ανοιχτή πρόσβαση στα επιστημονικά δεδομένα και τις δημοσιεύσεις.

Αποδέχεται πρωτότυπα άρθρα από μαθητές ηλικίας 10 -18 ετών, από όλη την Ευρώπη, τα οποία αξιολογούνται απο επιστημονικούς ερευνητές και εκπαιδευτικούς. Τα άρθρα καλύπτουν όλες τις πτυχές της Επιστήμης, της Μηχανικής και της Τεχνολογίας και η δημοσίευση είναι δωρεάν.

Οι δημοσιεύσεις τους στο τεύχος με τα άρθρα
School’s contribution to prevention of earthquakes Georgia Drakoulakou
και Innovative education: Virtual labs Elissavet Spyridoula Zotou.