Χασάπης Σωτήριος

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

sotiris

http://users.sch.gr/shasapis/autosch/joomla15/index.php/2014-11-29-15-27-10

Γεννήθηκα στον Πειραιά. Σπούδασα στο Πρότυπο Πειραματικό  Γυμνάσιο –Λύκειο Ιωνιδείου  Σχολής Πειραιά. Συνέχισα στο Μαθηματικό Τμήμα της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου εισήχθηκα από τους πρώτους. Εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις ως έφεδρος υπαξιωματικός των Τεθωρακισμένων στην Αλεξανδρούπολη.

Εργάστηκα σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης ως Μαθηματικός και σε εργαστήρια πληροφορικής ως εισηγητής πληροφορικής και εκπαιδευτής ενηλίκων σε νέες τεχνολογίες. Την ίδια εποχή ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές σπουδές ειδίκευσης στο Τμήμα Μαθηματικών Ε.Κ.Π.Α. στα Θεωρητικά Μαθηματικά με τη διπλωματική υπ.αριθμόν 99 με τίτλο: «Αναπαραστάσεις του Magnus» σχετική με τις διάφορες μορφές των αναπαραστάσεων του Magnus και τις εφαρμογές τους κυρίως στην Κρυπτογραφία.

Στη συνέχεια, ως επιτυχών γραπτού διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., εργάστηκα ως μόνιμος υπάλληλος στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος στο τμήμα Επιχειρηματικής Πίστης και Συναλλάγματος κεντρικού Καταστήματος, απ’ όπου και παραιτήθηκα, με το διορισμό μου – ως επιτυχών του γραπτού διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. – στη Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση. Με το διορισμό μου δίδαξα σε σχολεία της Χίου, ενώ από το σχολικό έτος 2013 – 14, μετά την αναμόρφωση των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων με τον ν.3966/2011 και έπειτα από διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας διδάσκω Μαθηματικά (και όχι μόνο) στο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο και Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης στη Νέα Σμύρνη με πενταετή θητεία.

Στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με την οικογένειά μου, τα Μαθηματικά του σχολείου, τις μεθόδους διδασκαλίας τους και τη σύγχρονη έρευνα των Μαθηματικών, καθώς επίσης και με τα Μαθηματικά των διαγωνισμών και τη διδασκαλία τους σε ομίλους του σχολείου.

Έχω συμμετάσχει σε πολλές επιμορφώσεις σχετικά με την εκπαίδευση και τα παιδαγωγικά και είναι κάτοχος πιστοποίησης Α’ και Β’ επιπέδου στις Τ.Π.Ε.

Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα εστιάζονται στις εφαρμογές των μαθηματικών, ειδικότερα στη μη μεταθετική κρυπτογραφία και την ανάπτυξη των μαθηματικών ως μέσου προσέλκυσης των μαθητών στη μάθηση, καθώς επίσης και την παιδαγωγική αξιοποίησή της.

Εργασίες

Δημοσιεύσεις

Συνέδρια