Εικόνα Αγώνας δρόμου με συνοδό
Εικόνα Μπότσια
Στο πλαίσιο των Πράξεων «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών, υλοποιείται για δεύτερη χρονιά από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η δράση «Πιλοτική Εφαρμογή Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», στο σχολείο μας. Σκοπός της Πιλοτικής Εφαρμογής των Ν.Π.Σ. στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία της Χώρας είναι η ανατροφοδότηση από την υλοποίησή τους, καθώς και η διάχυση των δράσεων από την Πιλοτική Εφαρμογή στους εκπαιδευτικούς της Χώρας. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής υλοποιήθηκε το πρώτο από τέσσερα διδακτικά σενάρια διάρκειας 4 διδακτικών ωρών από τους Κ.Φ.Α. Σάρλα Γιώργο, Αθανασοπούλου Ευθυμία και Μπελτέ Σμαράγδα. Στόχος η γνωριμία ορισμένων παραολυμπιακών αθλημάτων μέσα από βιωματική προσέγγιση, όπου οι μαθητές/-τριες καλούνται να «μπουν στα παπούτσια του άλλου» συμμετέχοντας σε τροποποιημένα παραολυμπιακά αγωνίσματα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία όχι μόνο να αναπτύξουν/βελτιώσουν τις κινητικές δεξιότητες τους κάτω από διαφορετικές συνθήκες, αλλά να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθησή τους, τον σεβασμό/αποδοχή της διαφορετικότητας και να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την ενσωμάτωση των ΑΜΕΑ στην κοινωνία. Τα παραολυμπιακά αθλήματα που επιλέχθηκαν για το συγκεκριμένο σενάριο ώστε να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναπηριών, είναι (α) Αγώνας δρόμου με συνοδό (στίβος για άτομα με προβλήματα όρασης), (β) Μπότσια (Boccia), (γ) Καλαθοσφαίριση με αμαξίδιο, (δ) Πετοσφαίριση καθιστών.
Εικόνα Βόλλευ καθιστών
Εικόνα Καλαθοσφαίριση με αμαξίδιο
Το διδακτικό σενάριο με τίτλο «Τρέξε μαζί μου, παίξε μαζί μου», υλοποιήθηκε ικανοποιητικά με μεγάλη αποδοχή, ενθουσιασμό, ευαισθητοποίηση ενώ παράλληλα το διασκέδασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες.