Αργύρη Παναγιώτα

Πτυχίο Μαθηματικών με άριστα από την Σχολή Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κάτοχος δύο Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών:

  • M.Sc στα «Μαθηματικά της Αγοράς και της Παραγωγής» απο το Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. (Συνεργαζόμενα τμήματα: Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ, Τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ)
  • M.ed στην «Ειδική Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών» απο το Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΕΚΠΑ. (Συνεργαζόμενα τμήματα: ΕΚΠΑ: Τμήμα Μαθηματικών- Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της  Επιστήμης-Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ: Τμήμα Επιστημών της Αγωγής –Τμήμα Μαθηματικών και Στατιστικής)
  • Πιστοποίηση α΄ και β΄ επιπέδου στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας.

Επιστημονικό Έργο

  • Συνεργαζόμενο διδακτικό προσωπικό στο μεταπτυχιακό τμήμα «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Σ.Τ.Ε.Μ. στην Εκπαίδευση – S.T.E.M. in Education) της Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ). (είναι επιστημονικό έργο;;)
  • Μέλος παιδαγωγικών ομάδων για τη συγγραφή παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού διδακτικού υλικού.
  • Δημοσιεύσεις εργασιών και επιστημονικών άρθρων σε συλλογικούς τόμους εθνικών και ευρωπαϊκών συνεδρίων, κατόπιν κρίσης.
  • Εισηγήσεις σε επιμορφωτικές ημερίδες μαθηματικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
  • Παραγωγή διδακτικού υλικού σεναρίων και σχεδίων μαθημάτων διερευνητικής μάθησης, δημοσιευμένα κατόπιν αξιολόγησης του περιεχομένου, σε ευρωπαϊκές εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
  • Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά συνέδρια και εργαστήρια επαγγελματικής ανάπτυξης για την διδασκαλία STEM (Science, Technology, Engineering, Maths).
  • Μέλος της συντακτικής επιτροπής του μαθηματικού περιοδικού Ευκλείδη Α΄ και Β΄.

Επιμορφωτικό Έργο

  • Οργάνωση και υλοποίηση επιμορφωτικών δραστηριοτήτων σε εθνικές σχολικές μονάδες για εκπαιδευτικούς, σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
  • Πρέσβειρα της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Επιστημών Scientix. (www.scientix.eu/) & Μέντορας των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων Inspiring Science Education, Open discovery για τη σχολική καινοτομία στην εκπαίδευση των θετικών επιστημών (www.inspiringscience.eu/, www.opendiscovery.eu/).

Εκπαιδευτικές δράσεις

  • Εθνικός φορέας επαφής του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ 2015-1-ES01-KA219-015618_3 με τίτλο «CineMaths Paradise»
  • Διακρίσεις & Βραβεύσεις σε ευρωπαϊκούς εκπαιδευτικούς διαγωνισμούς.
  • Οργάνωση και συμμετοχή σε καινοτόμες δράσεις και δραστηριότητες σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (προγράμματα περιβαλλοντικά, πολιτιστικά και αγωγής υγείας, διαθεματικές ερευνητικές εργασίες, όμιλοι) .

Αναλυτικό Βιογραφικό

Μεγάλη επιτυχία των μαθητών μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθηματικών

Στην τρίτη φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Μαθηματικών πέρασαν μαθητές μας από την Α και Β Λυκείου, μετά από επιτυχία στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς «Ο Ευκλείδης» και «Ο Θαλής».

Η τρίτη φάση («Ο Αρχιμήδης») είναι η Πανελλήνια ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ Μαθηματικών 2018.

Τα ονόματα των μαθητών μας :

Από την Α΄Λυκείου:
ΓΕΛΕΓΕΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΡΑΟΓΛΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΠΙΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΣΟΥΛΙΜΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
(2ο Σχολείο Πανελλαδικά μετά το Ιδιωτικό Μαντουλίδη)

Από τη Β΄λυκείου:
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ
ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
(5ο Σχολείο Πανελλαδικά )

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλους τους συμμετέχοντες, και στους καθηγητές/καθηγήτριές τους που τους διδάσκουν διότι η χαρά της συμμετοχής και η επίλυση έστω και ενός προβλήματος είναι αυτό που τελικά μετράει σε ένα διαγωνισμό 80 χρόνων με περισσότερους από 12.000 μαθητές να παίρνουν μέρος!

ΟΛΟΙ οι επιτυχόντες εδώ

Βράβευση καθηγήτριάς μας

Τιμητική Διάκριση και Βράβευση

Η Μαθηματικός του Πρότυπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης κυρία Αργύρη Παναγιώτα έλαβε την ιδιαίτερη διάκριση του τίτλου ‘Teacher of the Year 2017’ από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Triseum και καθηγητή Οπτικοποίησης του Πανεπιστημίου TEXAS A&M , κύριο Andre Thomas.

H Triseum συνεργάζεται με το TEXAS A&M University και ειδικεύεται στην παραγωγή Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών (Game Based Learning) τα οποία χρησιμοποιούνται σε 50 Πανεπιστήμια στις ΗΠΑ.  Στην Ευρώπη είναι έταιρος του European SchoolNet, που αποτελεί ένα δίκτυο 34 Ευρωπαϊκών Υπουργείων Παιδείας. Στην Ελλάδα συνεργάζεται με τα πανεπιστήμια ΕΚΠΑ, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, το ΑΠΘ και το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Η εκπαιδευτικός τιμήθηκε και βραβεύτηκε διεθνώς για τις καινοτόμες διδακτικές πρακτικές αξιοποίησης και εφαρμογής των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στα μαθηματικά.

Η απονομή του τίτλου έγινε στα πλαίσια επιμορφωτικού εργαστηρίου του Ευρωπαϊκού Σχολικού Δικτύου στις 17 Φεβρουαρίου 2018.

Πανελλήνιες 2018. Αίτηση-Δήλωση, ΤΕΦΑΑ, Μηχανογραφικό.

Σύμφωνα με εγκύκλιο που εξεδόθη (δείτε την αναλυτικά στο τέλος της ανακοίνωσης).

  • Όσοι (μαθητές και απόφοιτοι) επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις υποβάλλουν τη σχετική Αίτηση-Δήλωση εντός Μαρτίου, σύμφωνα και με σχετική εγκύκλιο που θα ακολουθήσει στα τέλη Φεβρουαρίου
  • Στην Αίτηση-Δήλωση, όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν αυτή την επιθυμία τους, για να συμμετάσχουν στις σχετικές πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα) που απαιτούνται.
  • Κατά την υποβολή του Μ.Δ., διασαφηνίζεται ότι ο υποψήφιος δεν μπορεί να δηλώσει Σχολή/Τμήμα/Εισαγωγική κατεύθυνση, όπου ήδη φοιτά.
  • Όσοι ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μ.Δ. για το 10% των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση), θα υποβάλουν το Μ.Δ. που αναλογεί στο τελευταίο έτος συμμετοχής τους στις πανελλαδικές εξετάσεις.
  • Έτσι, όσοι  είχαν συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΓΕΛ το 2016 ή το 2017 και θα είναι φέτος υποψήφιοι για το 10% των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση), θα υποβάλουν Μ.Δ. με πέντε (5) επιστημονικά πεδία.
  • Με την ευκαιρία υπενθυμίζεται ότι για όσους συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ το 2018,  το Μ.Δ. θα έχει τέσσερα (4) επιστημονικά πεδία.

Η σχετική εγκύκλιος

Το αντίστοιχο Φ.Ε.Κ.

Επιτυχόντες Α’ Φάσης Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής

 

Συγχαρητήρια στις/στους μαθήτριες/τές που προκρίθηκαν στην Α' Φάση του 30ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής:

ΗΛΙΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ (Α1)
ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΡΑΟΓΛΑΝΗ (A2)
ΣΩΤΗΡΙΟ-ΑΙΑ ΚΑΡΙΩΡΗ (Β2)
ΧΡΗΣΤΟ-ΑΓΓΕΛΟ ΚΟΝΙΔΑ (Β2)
ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΟΥΚΟΥΔΑΚΗ (Α2)
ΧΡΗΣΤΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (Α2)
ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (Β3)
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗ (Β3)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ (Β3)
ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΠΙΠΗ (Α3)
ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΣΑΦΤΑ (Α3)
ΧΑΡΙΛΑΟ ΠΙΠΗ (Γ3)
ΠΕΤΡΟ ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟ (Β4)
ΓΕΩΡΓΙΟ ΤΣΑΚΩΝΑ (Β4)

Καλή επιτυχία και στην επόμενη φάση!

www.pdp.gr/files/30a/30pdpAFACI_RESULTS.pdf

 

Διδακτικό Προσωπικό 2017-2018

ΘΕΟΛΟΓΟΣ: Παπανδρέου Ευθυμία

ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ:  Θώδης Γεώργιος, Καρίμαλη Ευαγγελία, Λάζου-Μπαλτά Καλυψώ,   Λιτσάρδου ΜαρίαΜιχαλακοπούλουΓεωργίαΤζάμου Αικατερίνη, Ψευτογιάννη Ιωάννα

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ: Αργύρη Παναγιώτα,  Σιώπη Καλλιόπη, Τζελέπης Αλκιβιάδης, Χασάπης Σωτήριος

ΦΥΣΙΚΟΙ: Γκερμπεσιώτη Αργυρώ,  Διακόνου Μαρία,  Φανίδης Χρήστος

ΧΗΜΙΚΟΙ: Αγγελίδου Χρυσή,  Μακεδόνας Χριστόδουλος

ΒΙΟΛΟΓΟΣ: Θεοδωρίδης Γεράσιμος

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Αρναούτη Ειρήνη, Χατζηκυριάκου Δέσποινα

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ: Κοπτερίδου Λουκία

ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ: Σβώλη Κωνσταντίνα

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ: Κασιμάτη Ρεγγίνα

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ: Παπαδάκη Χριστίνα

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: Γκούντας Κωνσταντίνος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Γουρνά Σοφία

Θώδης Γεώργιος

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

geor

http://georgethodis.webnode.gr

  • Είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης από το ίδιο Πανεπιστήμιο.
  • Υπηρετεί στη Δημόσια Εκπαίδευση από το 2003 (Πρότυπο-Πειραματικό Γενικό Λύκειο Ζαννείου Πειραιά, Γενικό Λύκειο Ρέντη, Γενικό Λύκειο Αντιμάχειας Κω), έχοντας δώδεκα χρόνια προϋπηρεσία στην Ιδιωτική Εκπαίδευση.
  • Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής με ανακοινώσεις σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου και είναι συγγραφέας φιλολογικών βιβλίων. Ερευνητικές του εργασίες και άρθρα έχουν δημοσιευθεί κατόπιν κρίσης σε επιστημονικά- παιδαγωγικά περιοδικά.
  • Γνωρίζει Αγγλικά και έχει πιστοποίηση β΄ επιπέδου στη χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Από τον Ιούνιο του 2014 είναι συνεργάτης εκπαιδευτικός στο ΙΤΥΕ-Διόφαντος στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων».
  • Είναι Ειδικός Επιστήμονας-Αξιολογητής των Προγραμμάτων Σπουδών και των Οδηγών για τον Εκπαιδευτικό στο πλαίσιο της Πράξης «Νέο Σχολείο-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών (Υπουργείο Παιδείας-ΙΕΠ)».
  • Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα εστιάζονται κυρίως στα πεδία της διδακτικής μεθοδολογίας και της αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
  • Εργάζεται στο Πρότυπο-Πειραματικό Γενικό Λύκειο της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης από το 2012.